Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Kaikki tuotteet sisältävät arvonlisäveron ALV (24 %). Verkkokauppa toimittaa ainoastaan Suomeen.

Postitus- ja toimituskulut

Kun tilaat toimituksen Matkahuollon Lähellä-pakettina, Oy Matkahuolto Ab
toimittaa tilauksesi osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Sen vuoksi on tärkeää, että merkitset tilaukseesi gsm-numerosi. Sinua lähimmät noutopisteet voit tarkistaa Matkahuollon toimipaikkahausta. Matkahuollon toimipaikkahaku >>.

DB Schenker toimitukset noudetaan lähimmästä noutopisteestä. Näet noutopisteet täältä >>.

Luottokortilla maksaessasi sinulta veloitetaan pakettisi mukaiset toimituskustannukset. Toimituskustannukset ovat riippuvaisia ostoskorin sisällöstä ja määrästä.

Tuotteen vaihto- ja palautusoikeus

tackla.fi verkkokaupassa noudatetaan kuluttajasuojalain 6:nnen luvun säädöksiä koskien tuotteiden etämyyntiä.

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, 14 päivää lasketaan tavaran vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa ja vähentymättömänä. Palautusoikeus ei koske tilausvalmistustuotteita, joissa on painatuksia, poikkeuksena vioittuneet tuotteet. Tackla Pro Oy ilmoittaa mahdollisista toimitusaikojen viivästyksistä ja tuotteiden loppumisesta verkkokaupan sivulla.

Palautuksen yhteydessä tulee kirjeitse tai esim. paketin mukana olleeseen dokumenttiin merkitä tuotteessa ilmennyt virhe tai muu palautuksen syy tai vaihdettavat tuotteet ja liittää se palautuspakettiin. Kirjeen yhteydessä täytyy mainita myös haluaako rahat takaisin vai vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle tai vaihdon yhteydessä toisen koon, värin, ym.

Palautukset 

Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena jos tuote on viallinen tai joku muu myyjästä johtuva virhe. Myös tuotteen vaihtaminen on maksutonta asiakaspalautuksena. Jos koko tilaus palautetaan asiakaspalautuksena Matkahuoltoon tai Postiin postimaksutta, palautuksesta aiheutuneet toimituskulut vähennetään asiakkaalle palautettavasta määrästä. Kirjaa pakettiin asiakaspalautusosoite alla ja toimita Postin (asiakasnumero 611081), Matkahuollon (palautustunnus 9513266) toimipisteeseen tai DB Schenker noutopisteeseen (asiakasnumero palautuksille 488411):

ASIAKASPALAUTUS

Tackla Pro Oy
Teollisuuskatu 6
53600 LAPPEENRANTA

Maksutavat

Walley luotto

Voit maksaa kerralla tai osissa. Walley luottomahdollisuus on osa Paytrail Oyj palvelua. Lue lisää Walley luotosta >>

Luottokortti / Visa Electron

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express tai muilla hyväksytyillä korteilla, Tackla Pro Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Paytrail Oyj, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181 830, y-tunnus: 2122839-7

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

PayPal

PayPal maksuissa Tackla Pro Oy toimii tuotteiden myyjänä ja maksun saajana.

Toimitusaika ja kuljetus

Varastossa oleva tuote toimitetaan 2-4 päivän kuluessa tilauksesta. Tilausvalmistustuotteiden, kuten pesäpallotuomareiden asut, kohdalla toimitusaika vaihtelee 2-4 viikkoon. Tackla Pro Oy vastaa kuluista jos tuotteet vahingoittuvat tai katoavat lähetyksen aikana. Tackla Pro Oy vastaa, jos tuote katoaa tai vahingoittuu tuotepalautuksen tai vaihdon yhteydessä.

Takaisin ylös